Павлодар тұрғыны маркетплейстен жарамсыз телефон сатып алған
Уәкілетті органдар азаматқа ақшасын қайтаруға көмек берді, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.
Облыстық сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне биылғы жылдың бірінші тоқсанында 396 өтініш түсті, оның ішінде онлайн саудаға қатысты 76 өтініш бар. Өтініштерді қарау қорытындысы бойынша 6 миллион теңгеден астам сомада ақшалай қаражат қайтарылды. Департаментке онлайн саудаға тауарды уақтылы жеткізбеу, сапасыз тауар не тауар сипаттамаға сәйкес келмеген кезде және тағы басқа мәселелер бойынша өтініштер келіп түседі.
– Өтініштердің бірінде тұтынушы тауарды қайтарудан бас тартуға байланысты департаментке жүгінген. Тұтынушы базар арқылы 485 190 теңгеге ұялы телефон сатып алған. Телефон ақаулы болып шықты, сатушы қайтаруды сұрап, телефонды сараптамаға жіберді. Өндірістік ақау анықталды. Банк айдың басында қаражатты қайтаруды мақұлдады, қаражатты қайтару туралы шешім ұзаққа созылды; Айдың аяғында менеджер телефон соғып, келесі айдың басында ақша аударатындарын айтты, бірақ сол күйі аударған жоқ. Ұзақ уақыт бойы өңделіп жатқан сұранысты қайта жібердік, тағы күтеміз, – деді баспасөз орталығында.
Тұтынушы өзінің бұзылған құқықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіру үшін департаментке жүгінді.
«Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚР Заңының 8-1-бабының 6-тармағына сәйкес сатушыға (орындаушыға, өндірушіге) тауар (көрсетілген қызмет, жұмыс) үшін төленген ақша сомасын қайтармау құқығын беру, шартты бұзу кезінде көзделмеген шартты жасау кезінде тұтынушылардың құқықтарын бұзатын шарт болып табылады.
Сарапшылар жақын арада адамдар онлайн сатып алуларға толығымен ауысады деп болжайды. Онлайн сатып алудың көптеген артықшылықтары бар, бірақ оның кемшіліктері бар екенін ұмытпау керек.