Павлодарда оқушыларды тәрбиелеудегі сынып жетекшінің рөлі туралы талқыланды

Павлодарда оқушыларды тәрбиелеудегі сынып жетекшінің рөлі туралы талқыланды
Фото: қалалық білім бөлімінен

«Сынып жетекші: сенім, эмпатия, коммуникация» атты екінші қалалық форум өтті, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.

Павлодар қаласы білім беру бөлімі А. Шамкенов атындағы лицей-мектебінде ұйымдастырған іс-шараға 200-ден астам басшының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарлары, қаланың жалпы білім беретін мектептерінің сынып жетекшілері қатысты. Мақсаты – педагогикалық қоғамдастықтың өзекті мәселелерін кәсіби талқылау үшін кәсіби мәртебесін арттыру, бірыңғай диалог алаңын құру.

Форумда мемлекеттік білім беру стандарттары мен пәндік бағдарламаларды, сынып сағаттарын, отбасы достастығы мен мектепте қосымша білім беруді іске асыру кезіндегі тәрбие жұмысының өзекті мәселелері қаралып, талқыланды, – дейді қалалық білім бөлімінің маманы Балжан Әділханова.

Форумның пленарлық сессиясында қатысушыларға «Біртұтас тәрбие»  тұтас тәрбие бағдарламасы», «Педагог жұмысындағы этика және эмпатия: мұғалімнің тұлғасы тәрбиеленушілерге бағдар ретінде», «Өзара іс-қимыл және отбасылық мектеп: тиімді стратегиялар», «Қосымша білім беруді оқу процесіне интеграциялау: мектептен тыс іс - шаралар мен байқаулар арқылы оқушылардың дамуындағы сынып жетекшісінің рөлі», «Үлкен өзгеріс», «Оқушы – оқушыға» тәлімгерлік бағдарламасы арқылы пәнаралық байланыстың құқықтық санасын қалыптастыру» тақырыптарында баяндама жасалды.

Форумның практикалық бөлімінде қатысушылар төрт фокус-топта тәрбие жұмысында озық әдістемелер, тиімді стратегиялар мен құралдарды ұсынды – «Оқушыларды тәрбиелеудегі ұлттық ойындар элементтері бар ойын технологиялары» шеберлік сағатқа, «Reading Crew», коворкингке, «сөзден іс-әрекетке», «Мектеп пен отбасы серіктестігі: баланың табысты дамуы үшін тиімді өзара іс-қимылды қалай құруға болады» атты сынып сағаттарына қатысты, – дейді Балжан Әділханова.

Жұмыс қорытындысы бойынша қатысушылар форумның материалдары, кейстерін және одан әрі жұмыста пайдалану бойынша әдістемелік ұсынымдар алды.