Павлодарлық университетте халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция өтті

Павлодарлық университетте халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция өтті
Фото: Марғұлан университеті

Жиында инклюзивті білім беру кеңістігін құрудың принциптері мен шарттары тақырыбы талқыланды, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.

Конференцияға АҚШ, Польша, Болгария, Беларусь, Түркия, Әзербайжан және Ресейден халықаралық сарапшылар қатысты.

Марғұлан университетінің ғылыми жұмыстар жөніндегі проректоры Бауыржан Есенгелдин өзінің құттықтау сөзінде педагогикалық оқу орнының алдында қазіргі заманғы мұғалімдердің ойлау векторын өзгерту маңызды міндет екенін атап өтті.

– Оқу тәжірибесіне қойылатын заманауи талаптар теориялық және әдістемелік негіздерін қайта қарауға және жаңа білім беру технологияларын әзірлеуге алғышарттар жасайды. Олардың ішінде инклюзия принциптерін ұстану ерекше орын алады. Ол әр баланың өзіндік ерекшелігі бар, әр оқушының жаңа тәжірибе мен білім алудың өзіндік жолы бар деген ұстанымда негізделеді, – дейді Бауыржан Сатыбалдыұлы.

Ғылыми форум барысында АҚШ-тан келген ELF/English Language Fellow, MA TESOL оқытушысы Гада Рахман «Әртүрлі оқушыларды қолдау үшін оқытудың әмбебап дизайнын (UDL) қосу және қолданудың қиындықтары мен табыстары» баяндамасын ұсынды. Инклюзивті білім беруді жүзеге асыру мәселелеріне тоқталды. 

Марғұлан Университеті педагогика жоғары мектебінің оқытушы-зерттеушісі, PhD докторы Айтолқын Дүзелбаева инклюзивті білім беру саласында жұмыс істейтін мұғалімдерді дайындау туралы пікірін айтты. Содан кейін «Инклюзивті білім беруде жұмыс істейтін мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету үшін арнайы мұғалімдерді дайындау» гранттық зерттеу жобасы аясында алынған эксперименттік мәліметтермен бөлісті.

Баку мемлекеттік университетінің Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi оқытушысы, Баку қалалық білім басқармасының инклюзивті білім беру жөніндегі әдіскері Эсмира Казымова «Әзербайжандағы логопедия» тақырыбында баяндама жасады. Әзірбайжандағы логопедияның тарихы, логопедтік білім алу мәселелері, оқу орындарындағы логопедтердің жұмысының ерекшеліктері, сөйлеу тілі бұзылған балалармен жұмыс істеу әдістері мен технологияларын қолдану туралы сұрақтарды ашып берді.