Ақсу зауыты теміржол ағындарын басқаруды жеңілдетті

Ақсу зауыты теміржол ағындарын басқаруды жеңілдетті
Константин Шелковтың иллюстрациялық фотосуреті

Цифрландыру вагондарды құрастыру және тарату процесін 20 есеге – 40 минуттан 2-3 минутқа дейін қысқартты, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.

Ескі вагондарды қолмен есепке алу жүйесі, қағаз парақтары және көптеген қоңыраулар теміржол логистикасын тиімді басқаруға мүмкіндік бермеді. «Business & Technology Services» жобасының жетекшісі Дмитрий Родыгин айтқандай, мәселені шеше отырып, әзірлеушілер тобы жарты жыл ішінде әр вагонның нақты уақытта қай жерде орналасқанын көруге мүмкіндік беретін Dispatch веб-қосымшасын жасады. Енді қабылдағыштар, диспетчерлер және логисттер нақты уақыттағы деректермен жұмыс істейді. Барлық әрекеттер жазылады және мұрағатталады, ал мәліметтерге бір реттік басу арқылы қол жеткізуге болады.

– Негізгі жаңалықтардың бірі – визуализация болды. Диспетчерлік интерфейсте вагондарды жолдар, технологиялық аймақтар мен бекеттер бойынша орналастыру графикалық түрде ұсынылған. Пайдаланушылар вагондарды экранда «сүйреп» апара алады, композициялар құра алады және оларды смартфондағыдай жолдар арасында жылжыта алады, – деп мақтады сұхбаттасушы. – Жас қызметкерлер мұндай технологияларға үйреніп қалған. Біз болсақ замани ағынымен бірге жүруге тырысамыз.

Әзірленген жүйе тек графикамен ғана жұмыс істемейді. Цифрландырылған кестелік жол парақтары – қабылдағыштар үшін таныс формат. Вагондар бойынша барлық ақпарат олардың борттық нөмірлері бойынша қолжетімді. Жүйе ауысым бастықтары мен диспетчерлер тексере алатын қызметкерлердің әрекеттерін тіркейді. Бұл маневрлік жұмыстарды тиімді басқаруға және тапсырмаларды таратуға мүмкіндік береді.

Бұндай жаңашылдықтар вагон паркінің қозғалысын ішінара автоматтандыруға ықпалын тигізеді. 

– Кіру қақпаларында тәжірибелік-өнеркәсіптік сынақтар жүргізілді: вагондардың нөмірлері төрт жағынан – екі жағынан және теміржол пандусынан бейнекамераларынан байқалады. Егер бір нөмір ластанған болса, қалғандары түседі , – деді Дмитрий Родыгин. – Қазірдің өзінде зауыт автоматты оқуға арналған жабдық орнатылған алтыншы цехтың жанында қосымша теміржол пандустарын салуда. Болашақта жүйе құрамдарды аймақтан аймаққа толығымен автоматты түрде жылжыта алады.

Dispatch технологиясы тек бір кәсіпорынның қажеттіліктеріне ғана емес, Ақсу ферроқорытпа зауыты пилоттық алаңға айналды, содан кейін ғана қосымша бүкіл Еуразиялық топ үшін таралады.

Сондай-ақ, цифрлық технологиялар металлургтердің өмірін жеңілдетті – MES ERG өндірістік процестерді жедел басқару жүйесі пештердің ауысымда қалай жұмыс істегені туралы толық мәлімет береді. Ақсу ферроқорытпа зауытының өндіріс технологиясы жөніндегі менеджері Александр Шутов түсіндіргендей, MES электронды пеш журналы кәсіпорынның балқыту цехтарының барлық 26 пешінде жұмыс істейді және агрегаттардың жұмысын бақылауға мүмкіндік береді.

– Цифрландыру үрдісі ферроқорытпа зауытындағы металды балқыту процесіне де жетті, – дейді әңгімелесуші. – Кәсіпорында құю машиналарын басқарудың автоматтандырылған жүйесі енгізілді, бұл шелектің көлбеу бұрышын, конвейер жылдамдығын автоматты түрде өлшеуге және реттеуге, сұйық ферроқорытпа ағынының қимасын және металдың температурасын анықтауға көмектеседі. 

Машиналық көру жүйесі электрод массасының жүктелуін және электродтардың жұмыс параметрлерін бақылайды. Бұл технологиялар қызметкерлерге жүктемені азайтады, бақылауды жеңілдетеді және өнім сапасын жақсартады. MES-ті күнделікті жұмысқа біріктіру арқылы Металлургтер күрделі технологиялық процестерді басқаруды жеңілдетеді және қауіпсіз етеді.