Екібастұзда көппәтерлі үйдің тұрғындары кәріз жүйесіне шағымданды

Екібастұзда көппәтерлі үйдің тұрғындары кәріз жүйесіне шағымданды
Константин Шелковтың иллюстрациялық фотосуреті

Азаматтардың сұрақтарына қала әкімі жауап берді, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.

Бұл туралы қала басшысы Аян Бейсекин өзінің Instagram парақшасында мәлімдеді.

– Бұған дейін Торайғыров көшесі, 14Б-үйінің тұрғындары жоғарғы қабаттардағы суық судың қысымының төмендігіне, сондай-ақ ыстық су берудегі үзілістерге шағымданған. Үй басқару органы болмағандықтан, «ДомКомХоз» сервистік компаниясы жылу алмастырғыштарды баптау мен реттеуді, гидрошанды тексеруді, сондай-ақ сорғы станциясында баптауды жүзеге асырды. Жасалған шаралар сумен жабдықтауды тұрақтандыруға мүмкіндік берді. Тұрғындар жабдықтау желілерін күтіп ұстауға қатысты да сауалдарын қойды. Экономика және қаржы басқармасының, сондай-ақ «Горводоканалдың» басшысына бір апта ішінде теңгерім ұстаушымен айналысуды тапсырдым, – деп жазды ол әлеуметтік желіде.

Оның айтуынша, кездесуде кәріз жүйесіне қатысты мәселелер де талқыланды.

– Бұған дейін әлеуметтік желіде үйде септик бар деген жалған ақпарат тараған болатын. Үй орталық кәріз жүйесіне қосылған. Қажетті нәрсе – бақылау құдығының осіне дейін кәріз шығысын тиісті күйде ұстау. Бұл тұрғындар мен басқару органының немесе сервистік компанияның міндеті. Мен әріптестеріме желілерді тазалау бойынша барлық қажетті жұмыстарды жүргізуді тапсырдым. Үйдің жалға алынғанына қарамастан, тұрғындарға сеніп тапсырылған мүлікті дұрыс күтіп ұстау тәртібін түсіндірдім, – деп атап өтті Аян Бейсекин.

Сонымен қатар, қала басшысы Диспетчерская көшесі, 23-үйдің және 23 шағын ауданның тұрғындарымен кездесті.

Барлық тапсырыстар әкімнің жұмыс бақылауында қалады.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Аян Бейсекин (@abeysekin)