Павлодарлық психолог балалардың мінез-құлқының өзгеру себебін атады

Павлодарлық психолог балалардың мінез-құлқының өзгеру себебін атады
Константин Шелковтың иллюстрациялық фотосуреті

Мамандардың пікірінше, мектептерде көмек кезең-кезеңімен ұйымдастырылуы керек, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.

Павлодарлық полицейлер мен мұғалімдер білім беру мекемелерінде қорлаудың алдын алу жолдарын талдады. 

Мектеп ортасында буллингтің алдын алу – бұл көмек көрсетуді кезең-кезеңімен ұйымдастыру. Бұл тұлғааралық қарым-қатынас кедергілерін жою, коммуникативтік дағдыларды дамыту, мектеп ұжымының топтық бірлігін арттыру, – деді №39 мектеп басшысының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары Шынар Жанғазина. 

Оның пікірінше, буллинг туралы білген ата-аналар немесе тәрбиешілер араласып, балаларға көмектесуі керек.

Егер сіз баланың үйде қалуға себеп іздей бастағанын, жабыла бастағанын, заттарын жасыра бастағанын, жиі ауыра бастағанын байқасаңыз – шыдамды болыңыз және балаңызды әңгімеге тартуға тырысыңыз, – деп кеңес береді №39 мектептің психологы Максим Постоялко. 

Сіз әке мен ананың әрқашан сенімді тірек екенін, бұл қауіпсіздік аралы екенін жеткізуіңіз керек, сіздің сабырлы реакцияңыз бәрін түзетуге болатындығын білдіруі мүмкін.

Мамандар мектептегі қорлауды жай қалдыруға болмайтынына сенімді.

Күнделікті өмірде зұлымдықпен, қатыгездікпен және агрессиямен бетпе-бет келуден аулақ болу өте қиын. Бала «жоқ» деп айтуды үйренуі керек, жолдастарының арандатуы мен айла-шарғысына берілмеуі керек. Ол қиын уақытта туыстарының көмектесетініне және қолдайтынына сенімді болуы керек, – деп түсіндірді ювеналды полиция инспекторы Махаббат Мурсалинова.

Сыныптардағы көңіл-күйді үнемі қадағалап отыру керек, ал профилактикалық жұмыс оқу орны қызметінің ажырамас бөлігі болуы керек.