Ақсу ферроқорытпа зауытында теміржол желісі кеңейтілді
Жоба бірнеше айға созылды, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.
«ТНК «Қазхром» АҚ Ақсу ферроқорытпа зауытында локомотив жаңа теміржол желісінің бойымен жүріп өтті. Жалпы ұзындығы 1147 метрді құрайтын желі төрт айда салынды.
– Бұл жоба жалпы Еуразиялық топ үшін, Қазхром мен Ақсу ферроқорытпа зауыты үшін және біздің сервистік компания – ERG Service үшін маңызды, өйткені бұл дамудың жаңа бағыты. Біз алғаш рет темір жол салдық. Жеке оқытудан өтіп, конструкторлық құжаттаманы әзірлеуден және материалдарды сатып алумен айналыстық. Осы жобаны сәтті жүзеге асырдық деп ойлаймын, – деді ERG Service бас директоры Сергей Перепечин.
Конвейерге жеткенге дейін хром рудасының бір бөлігі вагонның жүктасығышы арқылы өтеді. ERG Service теміржол инфрақұрылымын дамыту жобасының жетекшісі Төлепберген Сүйінтаев түсіндіргендей, бұған дейін жылжымалы құрам вагондарды тиегішке түсіріп, кейін бір топ вагон кері жөнелтілетін. Бұл көлік кептелісін тудырған еді. Енді бос вагондар түсірілгеннен кейін көрме теміржол желісі арқылы постты айналып өтіп, тікелей Ақсу-1 станциясына шығады.
– Осылайша біз вагондарды айырбастау мен жеткізуді, кептеліс уақытын бір жарым-екі есеге қысқартамыз, сондай-ақ тар жолдардағы маневрлік жұмыстарды жақсартамыз, – дейді АзФ көлік бөлімінің басшысы Руслан Мусин.
Кәсіпорын теміржол учаскесін дайындауды тамыз айында бастады. Қыркүйек айында ERG сервисі топырақты нығыздап, рельс пен шпал төседі. Қараша айында олар жөндеу жұмыстарын аяқтап, оның бойымен жүру қауіпсіз екеніне көз жеткізді.
–Теміржол инфрақұрылымын дамыту бойынша тағы төрт жоба бар: вагон еріткіштің, локомотив депосының, екі көтерілген эстакаданың және шамамен жеті жолдың құрылысы. Яғни, тағы да түсіру желілері қажет болады, – дейді Руслан Мусин.
Ақсу ферроқорытпа зауыты аумағындағы темір жолдардың ұзындығы 73 шақырымнан асады. Күн сайын олар арқылы әртүрлі жүктер мен дайын өнімдері бар 300-ге жуық жылжымалы құрам келіп-кетеді.
Жарнамалық материал