Павлодарлық оқушылар энергетиктердің жұмысымен танысты

Павлодарлық оқушылар энергетиктердің жұмысымен танысты
Константин Шелковтың иллюстрациялық фотосуреті

Балалар электр энергиясының пайда болу жолдарын және энергетиктердің еңбегінің маңыздылығын түсінді, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.

Дарынды балаларға арналған №8 мектеп-лицейінің оқушылары «ПАВЛОДАРЭНЕРГО» АҚ-ның ЖЭО-3-іне барды. Экскурсия барысында балалар турбина және қазандық цехтарының жабдықтарын, станцияны басқару қалқандарын көрді, жылу және электр энергиясын өндіру процесін білді.

– Кәсіби бағдарлау экскурсиясы аясында біз ЖЭО-3-ке бардық. Балалар кәсіпорынмен танысып, олардың үйлерінде жарық, жылу, ыстық су қайдан келетінін іштей көрді. Балалар сұрақтар қойып, қызығушылық танытты. Мұндай танымдық экскурсия үшін рақмет, – деп бөлісті дарынды балаларға арналған №8 мектеп-лицейінің ағылшын тілі пәнінің оқытушысы Елена Шиленкова.

Станцияның жас қонақтары жабдықтарды қызығушылықпен қарап, әсерлерімен бөлісті.

– Бүгін өте қызықты болды. Мен ерекше ғимаратқа түстім. Бұрын тек тереземнің сыртынан ғана көре алатын нәрсені ішінен көрдім. Бұрын бұлт деп ойлағаным, градирнялардан шыққан бу болып шықты. Жабдықтардың көлеміне қатты таң қалдым, адамның ЖЭО-ның осындай күрделі құрылғысын қалай түсінетіні тіпті ойыма да келмейді, – деп бөлісті 10 «Г» сыныбының оқушысы Ильяс Карменов.

Экскурсияға қызметкерлердің балалары да қатысты. Станцияға бару арқылы олар өз ата-аналарының жұмысын көріп, оның адамдар үшін қаншалықты маңызды екенін түсіне алды.

– Бізді ата-аналарымыздың, соның ішінде менің анамның қалай жұмыс істейтінін көруге алып келді. Өте қызық болды, мұнда әртүрлі кестелерді көрсететін көптеген мониторлар бар. Цехта шулы болды. Бірақ бұл маңызды емес. Анам және оның әріптестері маңызды жұмыс атқарады. Олардың арқасында жарық пен жылу бар. Мен мұнда жұмыс істегім келеді,  деді 8 «Г» сыныбының оқушысы София Балакина.

Сонымен қатар, 8 «В» сыныбының оқушысы Даниил Никоновтың айтуынша, оның әкесі станцияның турбина цехында аға машинист болып жұмыс істейді. Экскурсиядан кейін ол болашақта инженер болу туралы ойлануда.