Павлодар тұрғыны ірі электроника дүкенінің үстінен арыз жазды
Дүкен жұмыс істемеген кондиционерді жөндеуден бас тартты, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.
Облыстық сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті баспасөз қызметінің мәлімдеуінше, тұтынушы екі кондиционерді ірі электроника дүкендерінің бірінен оларды орнату бойынша қосымша қызметпен сатып алды. Пайдалану кезінде тұтынушы кондиционерлердің бірі жұмыс істемейтінін, қате жіберетінін байқады.
– Тауар кепілдікке алынғандықтан, тұтынушы бұзушылықты анықтау және жою үшін дүкенге жүгінді, оның барысында шебер фреонды қайта толтырды. Кондиционер жұмыс істеді, бірақ ұзақ емес, көп ұзамай бұл қате қайтадан пайда болды. Тұтынушы ақаулықты жою үшін дүкенге қайта жүгінді, оған жауап ретінде кепілдік мерзімі бітті деген уәжбен бас тартты. Тұтынушы бұл жауаппен келіспеді, бұл кондиционерді тек жазғы кезеңде қолданғанына наразылығын тудырды және тек осы уақыт аралығында Дұрыс тексере алды, сонымен қатар бұрын жұмыс істемейтін жағдай болған, оны дүкен кепілдік бойынша толығымен жойған жоқ. Сонымен қатар, тұтынушы мамандандырылған қызмет көрсету орталығында тәуелсіз сараптама жүргізді, оның қорытындысы бойынша ақаулықтың себебі монтаждау қателігі, оны қайта орнату қажет, – деді департаментте.
Тұтынушы сатушыға бірнеше рет жазбаша шағым түсірген, оған жауап ретінде сатушы жөндеуден бас тартты. Бас тартқаннан кейін тұтынушы департаментке өтінішпен жүгінді. Департамент сотқа жүгіну қажеттілігі, сондай-ақ тұтынушының құқықтарын қорғау үшін департаментті үшінші тұлға ретінде тарту мүмкіндігі туралы түсініктеме берді. Осыдан кейін тұтынушы сотқа кондиционерді ақысыз қайта орнатуды және кепілдікті 2 жылға ұзартуды сұрап талап арыз берді.
Сот талқылауы барысында тұтынушы департаментпен бірлесіп дұрыстығын дәлелдей алды, талап қанағаттандырылды. Сатушыға кондиционерді ақысыз қайта орнату, кепілдікті бір жылға ұзарту және сот шығындарын өтеу міндеттелді.