Павлодарда білім берудегі адалдыққа баса назар аударды

Павлодарда білім берудегі адалдыққа баса назар аударды
Фото: автор

Академиялық адалдықты нығайту – Мемлекет басшысының тапсырмасы, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.

Бұл туралы ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаментінің басшысы Мадияр Әбілдин мәлімдеді.

- Мемлекет басшысы академиялық адалдық мәселесін ұлттық қауіпсіздік тұрғысынан қарастыруды тапсырды. Бұл саладағы жұмыс мемлекеттік қызметті дамыту тұжырымдамасы аясында жүйелі сипатқа ие болды. Тұжырымдамада мемлекеттік қызметті кәсібилендірудің жаңа, гибридті моделі бекітілген, - деді Мадияр Әбілдин.

Бұл модель меритократия қағидатын жүзеге асырады, іріктеу рәсімдерін жеңілдетеді, барлық кандидаттар үшін тең мүмкіндіктер жасайды және мемлекеттік қызметке жеке сектордан білікті мамандарды тартады.

Павлодар облысы әкімінің орынбасары Айгүл Мәлікова бұл тақырыпты жалғастырды. Ол біздің өңіріміз әрқашан жоғары білім деңгейімен және жоғары білікті кадрларымен танымал болғанын атап өтті.

- Павлодар облысы – инженерия орталығы, елдің техникалық әлеуеті және білікті жұмыс күшінің отаны. Білім беру саласының мақсаты – адалдық пен академиялық адалдық мәдениетін нығайту арқылы мұны сақтау және жетілдіру. Бұл тек білім беру мәселесі ғана емес, сонымен қатар экономикалық тұрақтылық мәселесі, - деп атап өтті әкімнің орынбасары.

Осы мақсатта аймақтың қалалары мен аудандары электронды журналдарды, плагиатқа қарсы жүйелерді, онлайн тестілеу платформаларын және академиялық көрсеткіштерді бағалаудың цифрлық платформаларын белсенді түрде пайдалануда.

Сонымен қатар, Мемлекеттік қызмет істері департаменті аймақтың университеттерінің қызметін талдады. Талдау нәтижесінде Торайғыров университетінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің бес жағдайы, ал Марғұлан университетінде 17 жағдай анықталғаны анықталды.

Сонымен қатар, соңғы университеттің комплаенс қызметінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу сертификаты жоқ екені анықталды. Сондықтан комплаенс қызметіне сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау мен кәсіби дамытуды бақылау, сондай-ақ қызметкерлер мен студенттер арасында тиісті ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын күшейту ұсынылды.