Павлодарда жасанды интеллект ХҚКО-дағы ұзын-сонар кезекпен күресуі мүмкін

Павлодарда жасанды интеллект ХҚКО-дағы ұзын-сонар кезекпен күресуі мүмкін
Фото:pixabay.com

Бірінші кезекте жобаны елордада іске қосады, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz

Мемлекеттік қызметтердің көпшілігін онлайн режимінде алу мүмкіндігіне қарамастан, кезектер азаймауда. Бұл тақырып ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министрі Дмитрий Мун облыс тұрғындарымен кездесуінде көтерілді. 

Дмитрий Мун да ХҚКО-ға келген адамдар талон алу үшін де кезекте көп күтуге мәжбүр болатынын байқаған. Оның сөзінше, елордада пилоттық жоба іске қосылды. Оған сәйкес ХҚКО-ларда сенсорлық панельдер орнатылады. Олардың көмегімен тұрғындар кезекке уақыт жұмсамай-ақ, қызмет алу үшін «бағытты» дәл жасай алады.

– Астанада бір ХҚКО-да генеративті жасанды интеллект базасында өмірлік жағдай бойынша кеңес алуға болатын аватар көмекшісі тұр. Ол мемлекеттік қызметтерді ұсынады және талондар береді. Егер қызмет онлайн форматта болса, ол сізді бірден Egov -қа жібере алады, – деді вице-министр.

Оның айтуынша, егер жоба өзін жақсы жағынан көрсетсе, 2025 жылы ол өңірлерде, соның ішінде Павлодар облысында да іске қосылады.