Жаңа жоба Павлодардың қалалық және ауылдық мектептерін жақындастырады
Ол шағын оқу орындарына арналған, деп хабарлайды @Pavlodarnews.kz тілшісі.
Өңірдегі ауылдық мектептердің әлеуетін цифрлық технологиялардың көмегімен арттыру қолға алынды. Бұған дейін шенеуніктер Ақтөбе облысында осындай тәжірибені зерделеп, одан кейін павлодарлық екі тірек орта және алты шағын кешенді мектептерін апробацияға енгізді. Биыл пилоттық жобаға Ақтоғай, Баянауыл, Ертіс, Железин, Павлодар, Успен, Шарбақты, Аққулы және Тереңкөл аудандарынан тағы тоғыз тірек және 34 шағын кешенді мектеп кірді. Бұл мекемелерде 267 педагог 3588 оқушыға тәлім береді.
Облыстық білім беру басқармасында жоба қалалық және ауылдық оқу орындары арасындағы алшақтықты азайтуға мүмкіндік беретініне сенімді.
– Бұл ауылдардағы мектептердің жабылуына жол бермейді, шағын кешенді мектептердің оқушыларына сапалы білім алуға, әлеуметтенуге және жеке тұлғаның қалыптасуына мүмкіндік береді, – деді басқармада.
Жобаның мәні мынада: тірек мектептердің тәжірибелі мұғалімдері физика, химия, биология, математика, ағылшын тілі бойынша шағын кешенді мекемелердің балаларына 20 минуттық онлайн сабақтар өткізеді.
Салалық басқармада ауылдық және қалалық мектептер арасындағы алшақтық балалардың олимпиадаларда, конкурстарда, зерттеу және оқу жылындағы үлгерімі бойынша өнер көрсету сапасы бойынша бағаланады. Білім сапасын теңестіру үшін өңірдегі жағдай бірнеше бағытта жақсарып келеді:
1. Оқытудың инновациялық әдістері
Олар сегіз ауылдық мектепте сыналды. Павлодар ауданында №1 тірек Чернорецк ЖОББМ-не үш магниттік Пресновская, Достық және Сычевка бекітілді. Ақсу ауылдық аймағының Сольветка, Ақжол, Достық мектептері үшін Қалқаман ЖОББМ тірек болды. Оқыту стилі тек жеке пәндер бойынша өзгертілді.
– Ауылдық мектептерде оқыту сапасын жүйелі түрде арттырамыз, жеке көзқарас элементтерін қолданамыз, – деді басқармада. – Педагогтар функционалдық сауаттылық және сыныптан тыс қолдау бойынша тапсырмаларды шешуде тиімді тәсілдерді қолданады.
«AmanSultan» интерактивті платформасы сабақтарды айтарлықтай жандандыруға, зерттеуге дайындауға көмектеседі. Мектеп тақырыптары интерактивті тапсырмалары бар қысқа анимациялық бейнелер түрінде ұсынылған.
Егер оқушылардың білімінде олқылықтар болса, «Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім» жобасына жүгінуге болады.
2. «Қала – ауылға» жобасы
Оған 269 ауылдық мектеп, 12 мамандандырылған мектеп және сегіз мыңнан астам педагог қатысады. Жоба педагог-шеберлер мен зерттеушілердің, «Үздік педагог» атағы бар мұғалімдердің тәжірибесін, сондай-ақ дарынды балаларға арналған облыстық мектептер жанындағы 13 оқу-әдістемелік орталық арқылы жекелеген пәндерді оқыту тәжірибесін жинақтауға және таратуға арналған.
– «Қала – ауылға» жобасы – педагогтарды қолдайды, олардың кәсіби деңгейін арттырады, оқушыларды жобалық қызметке тартады, – деп нақтылады басқармада.
3. Тәжірибе алмасу және ынталандыру
«Оқу үшін оқыту» жобасы бойынша педагогтар балаларды зерттеуге сапалы дайындауды үйренеді. Тәжірибелі оқытушылар өздерінің жаңа бастаған әріптестері үшін функционалдық сауаттылықты, креативті ойлауды дамыту, алған білімдерін практикада қолдана білу бойынша практикалық семинарлар өткізеді.
Ауыл және қала мектептері арасында тәжірибе алмасуға «Заман. Талап. Тренд» жобасына қатысуға және «Үздік мұғалім» байқауына қатысуға шақырады. Өткен жылы жеңімпаз атанған Баянауыл ауданының №2 Майқайың ЖОББМ физика пәнінің мұғалімі Елена Уахитова 300 АЕК, атап айтқанда, 1 107 600 теңге сыйлық алған. Тағы 11 маман, оның ішінде екі ауыл маманы «Павлодар облысының білім беру саласына» қосқан үлесі үшін төсбелгісімен және 1000 АЕК – 3,7 миллион теңге сыйлығымен марапатталды.
Үздік педагогтарды ғана емес, сонымен қатар оқушыларды да, соның ішінде «Тәуелсіздік ұланы» байқауын қолдайды. 2024 жылы оған 1500-ден астам оқушы қатысты, олардың жүзі, оның ішінде 35 ауылдық оқушылар «Тәуелсіздік ұланы» төсбелгілері мен 184 600 теңгеге сертификаттар алды.
4. Олимпиадалар
«Мың бала» ауыл мектептері үшін Ұлттық зияткерлік олимпиада білім беру сапасының жақындасуының көрсеткіштерінің бірі болып саналады. Өткен жылы оның жеңімпаздары 52 оқушы болды, олардың 20-сы дарынды балаларға арналған облыстың мамандандырылған мектептерінде оқи алады.
Алшақтықты қысқарту туралы жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиадаларда да айтылады, онда Павлодар ауылдық мектептерінің оқушылары 12 медаль, оның ішінде екі алтын жеңіп алды. Жергілікті команда жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша Қазақстан бойынша үздік деп танылды.
Балаларды зияткерлік сайыстарға дайындауды мұғалімдер «ОЛИМП шыңына» жобасы бойынша пысықтайды – олимпиадалық тапсырмаларды әзірлеу әдістемесін талдайды, сондай-ақ оқушыларды оларды шешуге үйретеді.
Соңғы төрт жылда ауыл оқушыларының пәндік олимпиадаларға, жарыстарға, ғылыми жобаларға қатысу көрсеткіштері 12 пайыздан 27 пайызға дейін өсті.
5. Жарақтандыру
Материалдық-техникалық базаны жыл сайын жаңарту, соның ішінде жаңа модификация кабинеттері мен оқу жабдықтарын сатып алу жетістіктерді көбейтуге көп септігін тигізеді.
«Қазақстан халқына» қорының қолдауымен «ауылдық жерлерде тірек мектептердің әлеуетін дамыту» жобасының арқасында мектепалды даярлық және робототехника кабинеттерін, мультимедиялық кабинет пен STEM-зертхананы қоса алғанда заманауи модификациядағы жабдықтар Ертіс, Баянауыл, Ақтоғай, Павлодар, Тереңкөл, Аққулы және Екібастұз аудандарының сегіз мектебінде пайда болды.
Өңірде 354 мемлекеттік жалпы білім беретін мектеп бар, оның ішінде 269-ы – ауылдық мектеп. Оларда 33 810 бала оқиды.